Csak a magyarok osztozhatnak az autókon
A régióban egyelőre csak Budapesten elérhető a carsharing rendszer, ami 8-10 ezer kilométer alatt kifizetődőbb, mint egy saját autó üzemeltetése – legalábbis a szolgáltatást nyújtók szerint.
A régióban egyelőre csak Budapesten elérhető a carsharing rendszer, ami 8-10 ezer kilométer alatt kifizetődőbb, mint egy saját autó üzemeltetése – legalábbis a szolgáltatást nyújtók szerint.
A közösségi autóhasználat nem csak a magánemberek számára lehet előnyös, hanem azon vállalkozások jelentős részének is, ahol a céges autók nincsenek hatékonyan kihasználva. Mutatjuk a különbséget.
Egy autómegosztást kínáló cég megtette: egy új autó közel egy átlagfizetést elvisz havonta – állítják.
A közös autó környezetbarát megoldás, és ma már Magyarországon is megtalálható. A car sharing hagyományai fél évszázadra nyúlnak vissza, mégis a mai napig innovatív szektornak számít. A közösségi kocsi, a hippi korszak kommunális transzporterei ihlette rendszer, amikor még az első kerekek alatt kitapintható volt a slusszkulcs és a használati füzet, az itthon nemrég bevezetett közösségi bringabérléshez hasonlatos. Európában már robbant, Budapesten idén ősszel indult el a közösségi autózás.